شناخت رسانه‌های اجتماعی

این دوره مناسب شماست، اگر... می‌خواهید در دنیای شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای فعالیت کنید و قدرت رسانه‌ای خود را به درستی بشناسید. در این دوره با نگاه تحلیلی به رسانه‌های جمعی و اجتماعی، تفاوت ساختارهای قدیم و جدید رسانه‌ای، شبکه‌های کنشگر و نحوه تعامل با مخاطب آموزش داده می‌شود تا پیام شما ... (بیشتر)
158 فراگیر تاکنون ثبت نام کرده اند!
1 جلسه
40 دقیقه
دسته بندی: # مهارت سخت
شناخت رسانه‌های اجتماعی
یادگیریِ امروز؛ آینده فردا!

این دوره مناسب شماست، اگر...

می‌خواهید در دنیای شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای فعالیت کنید و قدرت رسانه‌ای خود را به درستی بشناسید. در این دوره با نگاه تحلیلی به رسانه‌های جمعی و اجتماعی، تفاوت ساختارهای قدیم و جدید رسانه‌ای، شبکه‌های کنشگر و نحوه تعامل با مخاطب آموزش داده می‌شود تا پیام شما هم شناخت‌ساز، هم هیجان‌ساز و هم کنش‌ساز باشد.

 

این یک دوره متفاوت است!

  • بررسی ساختارهای افقی و عمودی رسانه‌ها و نقش آن‌ها در انتشار محتوا

  • آموزش مخاطب‌شناسی دقیق و طراحی پرسونا برای مخاطب هدف

  • تحلیل شبکه‌های کنشگر و تأثیرگذاری محتوای تولیدی در جامعه شبکه‌ای

  • بررسی تفاوت‌های مگا اینفلوئنسرها و شبکه‌های محلی در جذب مخاطب

 

در این دوره یاد می‌گیرید:
چطور رسانه‌های اجتماعی را تحلیل کنید، مخاطب هدف خود را بشناسید، پیام‌های خود را به گونه‌ای تولید و انتشار دهید که علاوه بر انتقال اطلاعات، حس و انگیزه در مخاطب ایجاد کند و اثرگذاری واقعی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشد.

 

این دوره برای چه کسانی است؟

  • تولیدکنندگان محتوا و فعالان رسانه‌های دیجیتال

  • مدیران و مسئولان روابط عمومی و فرهنگی

  • علاقه‌مندان به تحلیل رسانه و شبکه‌های اجتماعی

  • دانشجویان و پژوهشگران حوزه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی

 

همین حالا ثبت‌نام کنید و رسانه‌های اجتماعی را از دریچه شناخت عمیق مدیریت کنید و پیام خود را به درستی به مخاطب برسانید.

شعار درس

مخاطب را بشناس، پیامت را اثرگذار کن!

75,000 تومان
158 فراگیر تاکنون ثبت نام کرده اند!

مدرس

محمد

محمد لسانی

کارشناس و فعال رسانه ای

بعد از این دوره...

  • شناخت ساختارها و انواع رسانه‌های اجتماعی و جمعی
  • طراحی و تحلیل شبکه‌های کنشگر و تأثیرگذاری محتوا
  • مخاطب‌شناسی حرفه‌ای و طراحی پرسونا
  • تولید پیام‌های شناخت‌ساز، هیجان‌ساز و کنش‌ساز